۰۲۱-۷۷۹۸۲۸۰۸
info@jannatefakkeh.com
نماینده حزب‌الله: آتش‌بس در لبنان بخشی از تفاهم ایران و آمریکا است
نماینده حزب‌الله: آتش‌بس در لبنان بخشی از تفاهم ایران و آمریکا است

نماینده حزب‌الله: آتش‌بس در لبنان بخشی از تفاهم ایران و آمریکا است

جزئیات

یک نماینده حزب الله گفت: مقام‌های ایرانی به ما اطلاع دادند که اسرائیل بر اساس توافق، از اراضی لبنان عقب‌نشینی خواهد کرد.

23 خرداد 1405

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسن الحاج حسن» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در گفت‌و‌گو با الجزیره، اظهار داشت: آنچه به‌طور روشن از سوی ایران به ما اطلاع داده شده، این است که لبنان نیز مشمول توافق آتش‌بس است.

وی افزود: مقام‌های ایرانی به ما اطلاع دادند که اسرائیل بر اساس توافق، از اراضی لبنان عقب‌نشینی خواهد کرد.

الحاج حسن تأکید کرد: به هیچ وجه بازگشت به وضعیت پیش از دوم مارس ۲۰۲۶ (۱۱ اسفند ۱۴۰۴) را نمی‌پذیریم و اسرائیل هیچ حقی برای باقی ماندن در سرزمین‌های ما ندارد.

وی همچنین گفت: اسرائیل و آمریکا پیش از هر طرف دیگری باید به تعهدات خود پایبند باشند، زیرا این دو طرف هستند که توافق‌ها را نقض می‌کنند.

نماینده حزب‌الله در پایان اظهار کرد: حزب‌الله نمی‌تواند تعهدی ارائه کند، مگر آنکه دشمن نیز به تعهدات خود پایبند باشد.

اخبار مرتبط